czwartek, 14 listopada 2013

...

Ostatnio trochę zaniedbałem mojego  bloga, choć powiedziałem sobie, że będzie on regularnie aktualizowany. Niestety czas nie sługa i często po prostu mam za dużo na głowie, aby pisać na Piłkarskie Oko. Ale to się za niedługo zmieni. Może jeszcze do końca tego roku wpisy będą pojawiać się rzadko, lecz jednym z moich noworocznych postanowień będzie rozruch tego bloga.

Zapraszam Was także do odwiedzenia nowego projektu, który startuje w tą sobotę: sport.juventum.pl. Jest to kolejna strona o sporcie, ale trochę inna od pozostałych sióstr. Zachęcam do regularnego odwiedzania! Już od soboty godziny 20!!!!

Ćwierkam też! Mój twitter:
https://twitter.com/SKastelik

2 komentarze:

  1. Nic się nie martw. Zajrzyj do agregatora w sport-as-usual i zobacz ilu blogerów pozostało z tych, co pisali namiętnie o sporcie na początku roku. Niestety, ale blog sportowy mało kto prowadzi dłużej niż rok. I zawsze jest tak samo ... nie mam czasu itp itd, a prawda jest trochę inna. Z blogiem sportowym praktycznie nie przebijesz się do publiki, bo jest olbrzymia konkurencja a to zniechęca. Niemniej trzymaj się i nie odpuszczaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja na pewno wytrzymam dłużej. Tylko u mnie problem z czasem jest prawdziwy. Blog to dla mnie rzecz drugorzędna, ponieważ na pierwszym planie jest juventum.pl, a od soboty działa sport.juventum.pl i było trochę roboty z tym. Ale od nowego roku mam kilka pomysłów, może uda się przyciągnąć większą publikę. A jak nie to i tak będę pisał nawet dla tej garstki, bo w przyszłości zobaczy ktoś: "Brawo! Pisze tak długo i o czymś konkretnym".

      Usuń